Thursday, August 17, 2006

השתחררתי!

אני אזזזזזזרח! כל הכבוד לי... D-:
לאחר שלוש שנים ארוכות ארוכות ומלחמה בסוף לקינוח השתחררתי.

איך אני מסכם את השירות? כתבתי על זה פחות או יותר פה אבל בגדול...
הלכתי, רצתי, סחבתי, התפתחתי, גדלתי, השמנתי (אבל רזיתי שוב), למדתי, החכמתי, ראיתי, הכרתי, שמעתי, נלחמתי, פיקדתי, הרגשתי, פיתחתי, איבדתי, כאבתי, עייפתי, ו...נהנתי, לא מכל רגע אבל נהנתי בגדול :-)

מה הלאה?
מנוחה, עבודה, פסיכומטרי, חו"ל (תאילנד הנה אני בא!), לחזור להאמין במשהו, לעשות כסף, ללמוד, לשכור דירה במרכז, לעשות יותר כסף, להגשים חלום...

אבל עכשיו, לישון, רק לישון. אני עייף.

עוד עידכונים בקרוב, עד אז, חלומות פז.

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

מזל טוב :-)
יאללה, הגיע הזמן לחיים האמיתיים..

August 17, 2006    
Anonymous Anonymous said...

מזל טוב.....
T4uSBaZ

August 17, 2006    
Anonymous Anonymous said...

מזל טוב (=
עכשיו תמצא עבודה טובה ותעשה ים כסף (=

בהצלחה ^^

August 17, 2006    
Blogger Trancer said...

10x guys :)

August 18, 2006    
Blogger Trancer said...

תודה רבה אחי

August 19, 2006    
Anonymous Anonymous said...

מזל"ט אחי. שמור על קשר ;)
והמון בהצלחה.

August 19, 2006    
Anonymous Anonymous said...

מזל טוב אחי!!!

August 20, 2006    
Blogger Trancer said...

תודה נדב. תודה קוסטיה.

August 20, 2006    
Anonymous Anonymous said...

Zen[o]r said...
בנאדם! לא דיברנו שנים!
בכ"א אחי שיהיה לך בהצלחה באזרחות, תנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר, ואל תשכח לא להתקע בתאילנד/הודו יותר מידי זמן, כי אח"כ זה פשוט מזיק(אם אתה רוצה פירוט ומקרים דבר איתי)
בכ"א מזל טוב! :)

August 20, 2006    
Blogger Trancer said...

תודה אחי!
וואי באמת מלא זמן לא דיברנו...
אתה בא לפגישה?

August 23, 2006    
Anonymous Anonymous said...

Trancer...
באמת מצחיק....
אני בדיוק מתחייל מחר....

בכולפן מזל"ט...
ויהיה נחמד לראות אותך...

August 23, 2006    
Blogger Trancer said...

נראה אותך בפגישה אחי.
ומזל טוב על הגיוס, שיפשוף נעים

August 25, 2006    
Anonymous Anonymous said...

מזל טוב. שיהיה בהצלחה.

September 06, 2006    

Post a Comment

<< Home

Web Blog Pinging Service