Monday, October 16, 2006

עדכן קצר על החיים

מלא זמן לא עידכנתי פה, לאלה מכם שחשבו שאני מת - מצטער לאכזב אתכם.
למעשה אני יותר חי מזה הרבה זמן, גם בתקופת הצבא הייתי חי, אבל לא ככה. ("תקופת הצבא" חחחחח נשמע טוב אה?).
אזרחות!
אני כבר קצת יותר מחודשיים משוחרר והאזרחות קיבלה אותי בזרועות פתוחות. אני לא מתגעגע לצבא, קצת לחברים אבל לא יותר מדי. האזרחות מתוקה מדי, אני בעל עבודה מצויינת עם אחלה משכורת יחסית לצ'ונג אזרחות שכמותי ועוד מעט רכב ודירה. לבד!
כן כן אני עוזב את הבית ותהיה לי דירה משלי, חשבונות, מיסים לשלם, כביסה, כלים בכיור, אחריות ושטויות אחרות... תענוג!
אזרחות!!!
התחלתי לעבוד ב- BugSec - אבטחת מידע, ממש נחמד בינתיים. עשיתי כמה פרוייקטים וגם תוך כדי אני לומד המון. הבוסים סבבה. כיף :-)
אזרחות!!!!!!
מה שכיף בלהיות משוחרר זה שיש לי כמות זמן פנוי עצומה. יותר מדי זמן עם עצמי שאני לא רגיל אליו. אני יוצא הרבה יותר מפעם (תורם לזה גם העובדה שאני לא משתכר בפאקינג 710 שקלים בחודש), לומד יותר מפעם, מחסל ספרים בכמויות (רגילים, אבל יותר ספרים טכניים על המחשב), רואה יותר טלוויזיה (לא הייתי רואה כמעט בכלל), רואה יותר את החברה, המשפחה והחברים...
אזרחות!!!!!!!!
אני מתפתח (נו, כמו פוקימון) בתור בן-אדם הרבה יותר מהר משהייתי בצבא. אני חושב אחרת, רואה דברים בצורה אחרת, חי אחרת. הצבא תוקע את החיים, במשך שלוש שנים הרגשתי שאני דורך במקום. כן, אז התקדמתי יפה מאוד בצבא ותרמתי המון למדינה, אז מה? הצבא כן תרם לי הרבה דברים ברמה האישית אבל אני מאמין שאם לא הייתי מתגייס הייתי מתפתח הרבה יותר.
שלא תבינו לא נכון, אני לא ממליץ לא להתגייס, להפך, אני רק מנסה להגיד שהצבא זה סוג של חלון בחיים שהזמן בו לא זז. לרוב האנשים בכל מקרה...
מה שטוב בצבא שהוא סוג של ארגז חול, הכנה לחיים. עשית טעות? לקחת החלטה לא נכונה? לא נורא, בסוף משתחררים ומפיקים לקחים לקראת החיים האמיתיים.
אזרחות!!!!!!!!!!!
אני מילואימניק, אתם קולטים? במילואים הציבו אותי בפלס"ר גולני בתור קש"א אז אם פורצת לפתע מלחמה ואני לא מעדכן הרבה זמן, כנראה שאני מת.
קש"א קיבינימט, הם מתים בכמויות... מה גם שאני בכלל לא קצין ואני עושה תפקיד של אחד. לא נורא.

ומסר אחרון, לכל החיילים (או החיילים לעתיד) שקוראים את זה ומתבאסים: אתם מתבאסים בצדק ;-)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

היי טראנסר, זה נחמד שאתה עדיין נושם ולא הצטרפת לעולם המתים (אני אישית הצטרפתי עליו לפני כ600 שנים).

אני שמח מאוד שאתה הצלחת למצוא לך תעסוקה מעניינת כל כך בחברת אבטחה טובה כל כך כמו BugSec .

אתה עושה יפה בזה שאתה עוז את הבית, למה אני כבר מזמן הייתי רוצה לעזוב את הבית בגלל שאימא שלי רק צועקת אלי ואבא שלי רק מרביץ לי :-( ,ממש אין לי חיים.
אבל אני לא יכול לעזוב מסיבה אחת ויחידה- אין לי ממש להרבה מקומות ללכת.
הייתי יכול ללכת לגור על סבא שלי שגר בבית שמש אבל הבעיה היא שאני לא רוצה לעזוב את בית הספר שבו אני לומד (אורט חולון) ואת החברים שלי שם, כל בתי הספר בבית שמש סתומים (אני גרתי שם כמעט את רב חיי בישראל אז תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר).

בה3לחה לך אחי באזרחות =)

October 17, 2006    
Anonymous Anonymous said...

טי, במילה אחת ג'ובניק, בשתי מילים, הביתה בחמש :P

October 17, 2006    
Anonymous Anonymous said...

איזה זבל. אני מתגייס ביולי

November 01, 2006    
Blogger Trancer said...

יהיה טוב אחי :)

November 02, 2006    

Post a Comment

<< Home

Web Blog Pinging Service